futtában

RunGas(RánGás)

RunGas(RánGás)

Szimpla duplán 2016

2016. július 15. - etyeki futo

Némi magyarázat a címhez: a #Szimplaélményt futottuk, ami átcsúszott júliusra tavaly októberről, ezúttal azonban quartett (vagy quadriga szekér nélkül) formációt alkottunk. Csatlakozott Ms Flat Asphalt és M Forest Man. Így lettünk négyen, két párt alkotva.

Íme a 4 es:

2x2.jpg

 

Magaról a versenyről sok írni való nincs, Sokan, sok mindet megírtak, én röviden tömören csak annyit nyilatkoztatnék ki: Király volt! Nekem feküdt a meleg, élveztem a hegyet, nyomtam ahogy tudtam Gábor majdnem ottmaradt Gabi-halálánál, de hál Istennek hatottak a csodaszerek és Mátrafüredre együtt robogtunk be! Külön feldobott, hogy a drágám is elkísért, fotózótt és várt a célban!!!

A többi élményről meséljen pár fotó!

csapvezert.jpg

Csapat értekezlet a D nap előtti este.

A helyszín egy kiváló étterem, kiváló kajákkal. Másnap is vissztértünk ide, hogy az értékelést is itt tartsuk meg. Egy szépséghiba volt csak, a pincérek. Finoman szólva sem voltak a heyzet magaslatán, de a konyha bizonyított.

 sam_1402_kicsi.jpg

Bevetésre készen, de még melegítés előtt.

Aztán jött a bemelegítés, mindenki a maga stílusában:

sam_1403_kicsi.jpg

Szóval Ms Flat Asphalt a hengerben hisz, Gábor bagoly szerelvényt igazít, M Forest Man elment a mellékhelységbe, én meg keresem a nem létező kontaktlencsém.

A rajt előtti csapatkép:

sam_1406_kicsi.jpg

Bent a rajtban, még üdén frissen, telve önbizalommal:

sam_1410_kicsi.jpg

Azt nem tudom, hogy Karesz miért fordított hátat.

ÉS... indul a Bagoly koalíció:

sam_1413_kicsi.jpg

Vár ránk a Kékes kétszer!

Hegyen-völgyön valahol a rengetegben, vicces kék térdekkel:

uton_kicsi.jpg

 

Csanya ígért mászó botokat tesztelés céljából, nos én a MMB típusút próbáltam ki. (Mátrai Mászóbot) Jó ez itt nem pont az a kettő, amivel másztam, azokat a Mátrától kaptam és vissza is adtam neki (minimális ökolábnyom jegyében), de kísértetiessen hasonlítanak a menetközben használt másik kettőre.

sam_1422_kicsi.jpg

A fotó már a célban készült, kicsit előre ugrottam, a befutó még hátra van.

Érkezés a célba:

sam_1417_kicsi.jpg

Fáradtan, de meg nem törve!

ÉS.... ugyanaz még egyszer, két nagy mászással és lejtőzéssel később:

sam_1421_kicsi.jpg

Befutottak az új húsok is:

sam_1426_kicsi.jpg

 És persze utánozták a rutinosabbak példáját.

 

sam_1427_kicsi.jpg

Hűsölés a célban.

A szokásos csoportkép:

sam_1429_kicsi.jpg

Kis csapatunk a nagy tömegben:

sam_1431_kicsi.jpg

A számok:

35,6 km, 1680+ m, 60 induló párból 15 hely 4:53 idővel. Remélem lesz még élményünk!

 

 

süti beállítások módosítása